我的照片
Singapore
我很珍惜我拥有过,拥有着的一却。这不会是一个很棒的部落格,但绝对是我的心情日记。你我的点滴是没被遗忘的。

2007年6月18日

雨天。我喜欢


我喜欢雨天
雨水轻轻的打在身上感觉
雨天,是我记忆的背景画面
雨点如丝丝断缘
撑着伞,静静走在街边
看你不转身的背影直到不见
雨天, 我又想起你了。。
痛在爱的边缘
只因我们俩的缘浅
一切的滴滴点点
悄悄躲在我的记忆后面
说好不再眷恋
却总在回头看看你是否还见
我喜欢雨天,你呢?

1 条评论:

kumowai 说...

Besides rain, I also like show. When it rains, everything cools down. The drop of the rain towards the earth makes it sounds like a natural song. When it snows, everything is silent. It's a total piece and quiet. Rain or show, best have it not too long or too short. Great tune of the enviroment.....